پنج شنبه 30 فروردین 1403 | Thursday 18 April 2024
image

نخستين نشست کمیسیون روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان بوشهر برگزار شد

🔻*نخستين نشست کمیسیون روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان بوشهر برگزار شد

 

🔷امروز یکشنبه ۱۲ تیرماه ،‌ نخستين نشست كميسيون روابط عمومي كانون وكلاي دادگستري با حضور همه اعضاي كميسيون از ساعت ١٢ در محل كانون وكلا برگزار شد.

 

🔷 در اين نشست كه به منظور آشنايي هرچه بيشتر از ظرفيت ها و توانمندي هاي اعضاي كميسيون و آشنايي با ديدگاه هاي ايشان برگزار شده بود هر يك از اعضاء ضمن طرح ديدگاه هاي خود در عرصه روابط عمومي به بيان نقطه نظرات خود راجع به ضرورت داشتن برنامه مدون روابط عمومي پرداختند 

 

🔷 سپس سعادت نيا مسئول كميسيون روابط عمومي ضمن تشكر از حضور مسئوليت پذيرانه اعضاي كميسيون اذعان داشت از اينك ديدگاه  اعضاي كميسيون نگاهي همسو با نگاه مدرن روابط عمومي است ابراز خرسندي نمود و بيان داشت در اين دوره همه با هم مي كوشيم تا با برنامه محوري فصل جديدي از روابط عمومي را در كانون بوشهر و نهاد وكالت رقم بزنيم. فصل جديدي كه نگاه مجموعه را از روابط عمومي مديريت به مديريت روابط عمومي بازخواهد شناخت . و ما مي بايست در اين دوره با ريل گذاري صحيح  راه را براي عزيزاني كه بعد از ما در اين جايگاه قرار مي گيرند تعريف و هموار كنيم .و بر همين اساس است كه در نشست هاي بعدي كوشش مي شود به كمك ساير كميسيون ها و ديگر بخش هاي كانون، برنامه هاي راهبردي كانون با توجه به شرح وظائف هر يك از بخش ها در يك  سند ديده شود. 

 

🔷 مسئول كميسيون روابط عمومي كانون در پايان افزود يادمان باشد روابط عمومي حلقه ارتباطي مديريت كانون با همكاران و كاركنان و بلعكس و حلقه ارتباطي كانون با ساير نهاد ها و دستگاه هاي دولتي و مردمي است و وظيفه ي ماست تا با دورانديشي و برنامه محوري زودتر از همه ببينم و بشنويم و در  تصميم گيري مديريت پيشرو موثر باشيم. در نتيجه دقت و سرعت لازمه كاري يك روابط عمومي موثر است .كه اين مهم با برنامه محوري و بكارگيري همه ي ظرفيت ها قابل انجام خواهد بود.

 

نشست در ساعت ١٣٣٠ به پايان رسيد.

🔷 در اين نشست اعضاي كميسيون بانوان طلا ليرواي، مژده قدرت زاده ، زهرا راضي و آقايان  احسان قائد حسيني، قاسم اميري، علي جعفريان، حميد اكبرزاده و رسول سعادت نيا حضور داشتند.

 

 

 

 

 

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان بوشهر

 

 

insert_chart_outlined بازدید: 334
نویسنده: admin

local_offerبرچسب ها

کمیسیون روابط عمومی

insert_commentنظرات

mode_comment نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید